Friday 4 September 2009

x perlu kot.

ah. sedih la. harini sgt sedih.
kenape? sry la beb. xley bgtau. ape org kate..secret.

harini..saya terpedaya dengan keterikan pancaran matahari. 'wah, hari ni sgt panas' bisik saya dalam hati. 'saya harus membuat byk laundry harini, supaya pakaian boleh menjadi crispy bila kering nnt. mama ngn abah mesti gembira.' bisik hati saya lagi.

ah. geram. 2 batch laundry da siap. nak jemur. tp hujan pula selebat-lebatnya. mcm mana nk kering ni..

x sangka, ingtkan setelah berhari-hari mendung, harini matahari akan menunjukkan belangnya. rupanya tidak. kerana matahari memang tidak berbelang.

sedih sedih.

mintak maaf. snanye ini bukanlah sebab utama saya sedih.

mungkin ini adalah cara saya memujuk hati. merepek bila sedih.

bola satu kepada bola dua. hello. bola satu kepada bola dua. over and out!



No comments:

Post a Comment