Friday 22 January 2010

salam.

haritu birthday saya. saya sedih kejap. sebab bila saya fikir, sepanjang 21 tahun saya kat dunia ni, saya rasa tak ada apa2 saya buat yang layak untuk masuk syurga. saya sedih. saya dah tua. saya cakap kat mama, "mama, kalau Angah mati, Angah tak rasa dah capai apa2, nak tinggalkan apa2 pun x tahu."

mama bila dengar saya cakap saya da tua, dia kata dia lagi sedih..sebab dia lagi tua..hehe 0_o
mama kata, jgn putus asa..hehe. okay, snanye belum pun putus asa. dah makin tua, kerja pun kene lebih mantap. insyaAllah :D

oh ye, haritu mereka poskan kad.



*kat depan card tu ialah Abigail and Amelia Gabble (from Aristocats) menurut kata Dids.
thank you!.


...."Ya Tuhanku, berilah aku petunjuk agar aku dapat mensyukuri nikmat-Mu yang telah Engkau limpahkan kepadaku dan kepada kedua orang tuaku, dan agar aku dapat berbuat kebajikan yang Engkau ridai, dan berilah aku kebaikan yang akan mengalir sampai kepada anak cucuku. Sungguh aku bertaubat kepada Engkau, dan sungguh aku termasuk orang Muslim."

(Al-Ahqaf: 15)

No comments:

Post a Comment